143é Joc literari
TOTA UNA VIDA
Era un dia de tardor i malgrat els rajos de sol, feia una mica de fresca al parc, jo t'esperave junt a l'estany dels ànecs, com cada dia des de feia quaranta anys.
Mirant pel camí vaig veure't amb aquella jaqueta inoblidable, ara que penso encara et va prou bé i sembla que els anys no han fet la seva aparició es conserva , clàssica això sí, que mai passa , i que em recorda la primera vegada que em vas dir:- Hola!!! Eren tant joves!
Estaven al mateix parc i junt a l'estany a on dia a dia rememoro el nostre primer petó en aquell moment nerviós de la primera vegada eren els nostres dies de dolça joventut .
I avui després dels anys et miro i somric , els anys han fet de nosaltres una parella gran que s'estima , ara el petó es un petó relaxant i tendre i fem la mateixa passejada diària, clar que ara es llarga plena de records i d'anyorances
LISEBE


7 comentarios:
Que los años te traigan siempre el aroma de esa chaqueta y desde muy cerca
Besos
Un bonic relat amb olor a poma dolça de juventut.
_____(""(``"´´)")
_____) ....¨¨. .¨¨(
____ / ..... (6 _ 6)'\
____ \ ..... ). ( 0 ) '/ .. ;@;
____,-`. ----- ‘=’ -´_;@;@;
___ /__ |...... `o´.\' .\,(|)
___ (,,,,,) ....... o ...|'_ /|\
____/'.====`( )’=|
___ '|----'...............|___ ;@@;__ ;@@;
_,;;, |.............. /... /___;@@@;_;@@@;
_)_(.|_______/__/_____ \|/_____\|/
_\|/_ (______)) _))___ (( ))___(( ))
HOLA AMIGAAAAAA, TE DEJO ESTE OSITO MIMOSOOOOOO
QUE TENGAS UN MUY LINDO FIN DE SEMANAAAA
UN ABRAZO DESDE MUNDO ANIMAL.
CHRISSSSS
moltes gràcies per la teva participació
Miradas de nostalgia, para vivir con alegría... un abrazo
Felicitats pel relat. Quin goig gaudir de la mútua companyia durant tant de temps!
m'agrada
Publicar un comentario