No puedoo comentar

No puedoo comentar
Lo siento cuando teneis configurado esta plantilla de comentarios no puedo comentaros LO SIENTO

3 de enero de 2010

Doncs comencem l'any.. demà a treballar però....



RIEU UNA MICA AMB LA TRINCA

Sabeu avui escoltant les noticies m'adonat que estem envoltats de noticies dolentes malssanes que ens fan posar cara de pomes agres.Sí ja sé que tots el Telenoticies son iguals però per qué no fer que aquest començament d'any sigui una mica mes dolç.. estaria bé oi?

Doncs hi pensat que malgrat que demà tothom o la majoría hem de treballar per qué no posar un somriure a la boca en comptes d'una cara plena d'interrogants abans de saber quant ens ha pujat el transport public..

Sabeu estic molt emprenyada amb la sensació de estar desprotegida davant la inseguretat ciutadana, aquests dies han sigut un cúmul de desgracies per molta gent.. Em nego a començar a treballar amb "mala cara".

Ja sabem que poc podem fer un per un en aquest mon individualment, doncs que tal si comencem amb optimisme per variar... independentment del que tenim cadascú a casa nostre.

Un somriure

uns ulls oberts

com el nadó

que arriba al mon

amb les mans obertes

amb la mirada neta

amb la frescura

del dia clar

Un somriure

per donar el bon dia

per fer sentir..

per sentir-se que estimes

per donar una caricia

per donar un petó

per agafar les mans

per abraçar la vida

per parlar sense presas

un somriure

per estimar sense condicions

i donar-se sense trestriccions

un somriure

per un demà optimista.



LISEBE



MOLT BON COMENÇAMENT DE SETMANA A TOTSSSSSSS


SOMRIUEU QUE DE MOMENT ES GRATIS

11 comentarios:

Marta dijo...

Lis
mes que un gran somriure per tu.
Tnc la certeça de que sera un any genial, com a minim el penso omplir de petits detalls que no costant ni un trist "l'euro"...
molts petonicos,sempre

Garbí24 dijo...

Millor que t'ho agafis bé....queda molta guerra....

BLAS dijo...

Magnífica manera de comenzar el año (y la semana). Exacto, sonreir no cuesta nada y es estupendo para nuestra salud y la de quienes nos rodean ¿verdad? Aunque a veces cueste, hay que sonreir lo más posible.
Por cierto, yo procuro no ver las noticias del Telediario. Si pasa algo gordo, ya me lo cuentan en la cafetería de la Placeta de mi pueblo. No hay nada más depre que el Telediario, por Diós!!

Besos Lisebe!

carlota dijo...

Feliz comienzo de semana xiqueta , que seas muy feliz Lisebe .

Un fuerte abrazo y un beso .

Striper dijo...

Encara posaran un impost als somriures.

Deric dijo...

Genial! S'ha de començar sempre el dia amb un somriure als llavis i encomanar-lo a la gent per molt que ens costi!

Anónimo dijo...

Que tengas un feliz año nuevo y que tu angelito te siga cuidando besitossss

`````````{\
````````{\{*\
````````{*\~\_______
```````{```\`<:<:<:>:>
``````{~`*`\((((((^^^)
`````{`*`~((((((( `●`●
````{`*`~`)))))))). _ ' ).
````{*```*`((((((('\ ~
`````{~`*``*)))))`.`\
``````{.*~``*((((`\`\))_.♥-
````````{``~* ))) `\_.-'``
``````````{.__ ((`-*.*
````````````.*```~``*.
``````````.*.``*```~`*.
`````````.*````.````.`*.
````````.*``~`````*````*.
```````.*``````*`````~``*.
`````.*````~``````.`````*.
```.*```*```.``~```*``~ *.
..*``~```````````~`````*.
~~* ~~* ~~* ~~* ~~*.* hasta prontito, Jessi.

Hector Aguilera S. dijo...

Querida Lisebe, aunque sea con un poquito de retraso, te deseo un muy feliz año 2010, pleno de salud, alegría y éxito en lo que emprendas.
Con todo cariño,
Héctor

América dijo...

feliz año 2010 de nuevo guapa pelirroja!....Con humor eso es bueno querida ajajajaja que video!

Abrazos y abrazos!

㋛۞¤ ๋•♣♠El miedoso♠♣ ๋•¤۞㋛ dijo...

\\\///
(Ó_Ó)
hola amga , un abrazo del miedoso para vos¡¡¡¡¡¡¡¡
saludos¡¡¡¡¡

lisebe dijo...

Marta:
Gracies això espero que sigui genial! i també ho desitjo per tú.
Petons bonica.

Garbi:
Si es millor agafar-ho bé i si es possible per les banyes com els toros, si no malamentrai.

Blas:
Sabes lo tengo decidido a pesar de lo malo en todas las cosas me he propuesto tomarme la vida de otra manera a pesar de lo malo empezar con buen pie te dá la oportunidad de sentirte mejor.
Besos querida Blas

Carlota:
Te deseo lo mismo con todo cariño hay que ser fuertes y sonreir a pesar de lo que tenemos, sino pueden acabar con nosotras te lo aseguro y yo no estoy dispuesta.
Besitos cariño

Joan:
Espero que no sigui així perque puc asegurar-te que aquest any em possaran moltes multes, m'hi propusat no perdre el somriure malgrat el que pesa a la meva vida.
Desitjo que tu facis el mateix
Petonsss

Gatita:
Te deseo que los Reyes puedan dejarte lo que te mereces..
Muchos besos cariño y que sea feliz

Deric:
Començar amb bon peu es pendres la vida amb un somriure que falta ens fá oi?? Doncs a mirar la vida de cara..!
Petonets

Jessica:
Preciosa feliz año para tí y tus papis cielo y que seais muy felices.

Hector:
Te deseo lo mismo de todo corazón y que este año nos sea bueno en todos los aspectos a todos.
Muchos besos querido amigo

America:
Sonreir de momento es gratis así que a aprovecharse de ello empezar el año con alegria a pesar de lo que nos rodea es ser optimista.
Y te deseo que tu año sea genial tambien amiga mia.

Miedoso!!!!
Feliz año para tí también amiguito me pasa para que me dés un susto.
Besosssss

Regalito de Quino

Regalito de Quino
Graciñas moitos biquiños querido amigo

regalito

regalito
Gracias mi querida amiga Morgana

regalet de Flor del 2º cumpleblog

regalet de Flor del 2º cumpleblog
gràcies estimada Flor

Gracias Flor

Gracias Flor
Un regalo de una amiga que también ha pasado por lo mismo que yo

Felicidades Gatita por tu tercer cumpleblogs

Aunque no pueda pegar el regalito (no me deja) lo deseo de todo corazón Un millar de felicidades y besos

Adoro a Audry Hepburn

Adoro a Audry Hepburn
la foto me la ha cedido mi querido amigo Stanley Kowalki

Gracias MORGANA

Gracias MORGANA
POR SER COMO ERES

Gracias mi Querida Gata Coqueta

Gracias mi Querida Gata Coqueta
tÚ SI QUE ERES LA TERNURA PERSONIFICADA

Pinchad en la imagen y escuchar el Ipod

Gracias mi Querida Gata Coqueta

Gracias mi Querida Gata Coqueta

Regalito de mi Querido Stanley

Regalito de mi Querido Stanley
Gracias eres un encanto

regalet de la meua amiga Lansbury

regalet de la meua amiga Lansbury
Ja saps el que sento tresor

Mil Gracias amiga mia

Gracias querida amiga

Gracias querida amiga
Mi gatita querida

Regalito de Yesi ¡GRACIAS ! Querida

Regalito de Yesi ¡GRACIAS ! Querida
encantadora y genial cuentacuentos y excelentes composiciones

Gracias Yesi

Gracias Yesi
Te agradezco este reagalito

porta de Sant Domenec Catedral de la Seu D"urgell

porta de Sant Domenec Catedral de la Seu D"urgell

Gracias mi querido amigo

Gracias mi querido amigo
Fue un placer participar en el concurso deos relatos

Archivo del blog

Premio participación

Premio participación
Gracias Beker